Bestellen & Betalen
Zit het antwoord op jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wat vervelend! Je hebt een bestelling geplaatst die niet helemaal correct en/of volledig is. Wij bij Moofa proberen altijd flexibel met de klant mee te denken. Zolang dit geen elektrische apparatuur betreft kun je contact met ons opnemen via onze contactpagina of langs komen op de zaak zodat we je verder kunnen helpen!
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Wil je weten hoe je een bestelling kunt plaatsen bij Moofa? Een bestelling plaatsen is eenvoudig. Je kunt op onze website de artikel(en) toevoegen aan je eigen winkelwagen waar je interesse in hebt! Vervolgens kun je deze afrekenen zonder Moofa account. Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief btw. Let goed op tijdens het bestellen aan de gemiddelde levertijd per product die weergegeven staat!
Ik zoek een artikel dat niet op de site staat, wat nu?
Staat jou gewenste artikel (nog) niet in onze catalogus? Neem dan contact met ons op via onze contact pagina en wellicht kunnen wij dit artikel toch voor je bemachtigen.
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Moofa?
Bij Moofa bieden wij onderstaande betalingsmogelijkheden aan:
- Ideal
- Mastercard
- Klarna
- In-3
- Visa
- Paypal
- FiscFree
- Nationale Fiets projecten